Har utsikt, søker innsikt (fotograf: H. Frisch)

Har utsikt, søker innsikt (fotograf: H. Frisch)

søndag 28. april 2013

Mannevond

- Å, for en søt hund! Dere likner!
- Så du synes jeg er søt?
- Nei ...?
- Men du sa at hunden min er søt og at vi likner - er det håret i ansiktet hans du liker spesielt godt?
- Nei ...?
- Så kom med det! Hvordan likner vi?
- Dere har samme hårfarge ...
- Så du mener at gråsprengt er søtt? Går du på medisiner?
- Nei!
- Men så spytt ut da! Er jeg søt eller ikke?
- Nei.
- Men hunden min er søt, og du mener at vi likner?
- Jeg tar det tilbake. Bare glem det.
- Ok.
- Så dagen din er ikke spesielt god?
- Absolutt ikke.
- Det beklager jeg.
- Jeg også. Unnskyld at det gikk utover deg.
- Det er greit.

Dette kunne ha skjedd. I stedet skjedde dette:

- Å, for en søt hund! Dere likner!
- Unnskyld, HVA SA DU???!!!!
- For en søt hund!
- Takk.

Bikkja og jeg likner ikke. Jeg er mannevond, han er bare søt og snill.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar